Portsystem 2000 har verkligen dålig koll!

Ett tämligen stort Habo-företag är Portsystem 2000 med ca 90 anstälda. De tillverekar garageportar, industriportar och dockningssystem.  Det är säkert bra produkter, men faktainformationen i deras informations-pdf (och förmodligen även tryckta brochyrer) lämmnar en del övrigt att önska! Jag läser "Portsystem 2000 AB, med huvudkontor i Habo i Småland, har nu startat ännu en filial - denna gång i Malmö."

Företaget startade 1987 och jag tror att det legat i Habo hela tiden, men jag är inte helt säker. Men åtminstone de senaste tio åren har det funnits i Habo, på minst två olika adresser. Men företagets informationsansvariga vet tydligen inte att Habo ligger i Västergötland! Jag hade aldrig trott att ett så stort Haboföretag kunde göra en sådan fadäs!


 Andra bloggar om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Underbetald f.d. Portsystemanställd

Portsystem tillverkar inte portar, med undantag av en värdelös "svängdörr". Vad det gäller broschyrer så ska man vara glad att det existerar över huvudtaget. En av de mest värdelösa investeringar VDn gjort är dennes hörapparater, för han lyssnar ändå inte på personalen.

Det finns många "fadäser" som är långt värre än missen ni påtalar... har Portsystem några filialer kvar..? ;-)

Överförsäljning är ett signum för VDn & företaget.

Glad att jag inte är kvar! Lider med mina tidigare kollegor som fortfarande utsätts för maktfullkomligheten som fortlöper på Portsystem.

2010-07-01 @ 11:14:11
Postat av: Bloggare H

Jag vet inte mycket om Portsystem 2000. Egentligen bara att de sedan några år ligger vid infarten nära Klingekärr. Och där står rätt många bilar under arbetstid.

2010-07-01 @ 12:43:31
URL: http://haboblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0